Baza danych osobowych (klientów)
Baza teleadresowa

Bazy danych osobowych B2C (konsumenckie)

W kampaniach e-marketingowych, których adresatami są osoby prywatne, bardzo istotnym elementem, wpływającym na ich skuteczność jest odpowiednio sprofilowana baza danych osobowych, do której kierowane będą nasze oferty.

Dlatego też administrujemy nie jedną, lecz kilkoma odpowiednio profilowanymi bazami danych B2C, gdzie grupy konsumentów klasyfikowane są według pożądanych kryteriów. Precyzyjnie targetowane Bazy danych B2C to niezbędny element skutecznej strategii reklamowej.


Ważne:

Odpowiednie dobranie konsumenckiej bazy B2C ma newralgiczne znaczenie, dlatego też może w znaczący sposób wpłynąć na konwersie (ROI). Oferujemy Państwu dostęp do baz danych specjalnie dostosowanych pod kampanie promujące produkty finansowe i ubezpieczenia, elektronikę, nowe technologie i trendy, samochody, nieruchomości czy moda i styl.


element_03

Dostępne parametry targetowania (profilowania) różnią się w zależności od bazy danych B2C, poniżej jednak przedstawiamy listę najpopularniejszych z nich:

  • Imię i Nazwisko
  • Płeć
  • Wiek
  • Miejsce zamieszkania (miasto, gmina, powiat, województwo)
  • Wykształcenie
  • Zainteresowania
  • Zawód
  • Zarobki
  • Stan majątkowy
  • Czy posiada product finansowy (konto, pożyczka, kredyt, leasing)
  • Posiadane pojazdy
  • Marka i rocznik Pojazdu
  • Telefon komórkowy
  • Rodzaj i marka posiadanego telefonu
  • Ilość i wiek dzieci
  • Posiada czy wynajmuje dom / mieszkanie
  • Działalność Gospodarcza

Po ustaleniu parametrów targetowania przez klienta, wyodrębnione zostają rekordy spełniające wskazane kryteria. W taki właśnie sposób tworzymy precyzyjnie profilowane grupy docelowe. Nasze wieloletnie doświadczenie oraz odpowiednia analiza indywidualnych potrzeb Klienta, gwarantują wysoką skuteczność realizowanych zleceń.


Obecnie administrujemy następującymi bazami:

 

 

 

 

 

 

KONSUMENT (ok 3mln kont)


Przeszło 3 mln kont, pozyskane
z akcji ankietowania internetowego. Baza zawiera dane kontaktowe do konsumentów aktywnie działających w sieci, dokonujących zakupów on-line. Baza aktualizowana jest na bieżąco, posiada wszelkie dane kontaktowe takie jak telefon komórkowy (telemarketing, kampanie SMS), adres email (mailing) czy pełen adres zamieszkania (kampanie direct-mailingowe).

 

 

 

 

 

 

 

AUTO/MOTO (ok 300 tys. kont)


Baza teleadresowa zawierająca około 300 tysięcy kont kierowców oraz posiadaczy samochodów. Zawarte są w niej informacje dotyczące samochodu (marka, rocznik pojazdu). Konsumenci ci są zainteresowani motoryzacją, ubezpieczeniami, nowinkami technicznymi. Jest to idealna baza danych osobowych nie tylko dla kampanii motoryzacyjnych, ale także dla produktów finansowych oraz ubezpieczeń komunikacyjnych. Baza posiada komplet danych kontaktowych przypisanych do każdego rekordu.

 

 

 

 

 

 

TOP MANAGEMENT (ok 240 tys. kont)


Baza teleadresowa zawierająca około 240 tysięcy aktywnych kont, która została zbudowana dzięki współpracy z największymi w kraju firmami call center. Jej zawartość to kontakty do pracowników wyższego szczebla (Prezesów, Dyrektorów oraz Kierowników) oraz Właścicieli firm. W bazie znajdują się wyłącznie osoby decyzyjne mające realny wpływ na decyzje zakupowe w firmie lub podległym dziale.

 

 

 

 

 

 

GLOBAL (ok 6,5 mln kont Polskich oraz ok. 65 mln zagranicznych)


Przeszło 6,5 miliona kont polskich oraz 65 mln kont zagranicznych. Zawarte w zbiorze dane to adresy e-mailowe do konsumentów z całego globu, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie treści marketingowych i komercyjnych. Jest to doskonała baza danych klientów zagranicznych szczególnie cenna dla firm, chcących budować rozpoznawalność marki oraz nawiązać nowe relacje biznesowe w kraju oraz poza jego granicami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ELITA (ok 600 tys. kont)


Około 600 tysięcy aktywnych kont, które są najbardziej pożądane przez firmy i instytucje z branży finansowej oraz ubezpieczeniowej. Ta precyzyjnie profilowana baza danych klientów cechuje się rekordami zawierającymi dane konsumentów z wyższym wykształceniem oraz wysokością zarobków powyżej średniej krajowej. Stan posiadania to minimum jedno auto osobowe. Baza posiada wszelkie dane kontaktowe takie jak: telefon komórkowy (tele-sprzedaż, kampanie mobilne), email (email marketing) czy adres zamieszkania (wysyłki listowe).

 


TRANSPARENTNOŚĆ – POCHODZENIE BAZ

Wszystkie bazy danych są w stu procentach legalne, posiadają zarejestrowane wszelkie niezbędne zgody na przetwarzanie danych kontaktowych w celach marketingowych oraz są zarejestrowane w biurze GIODO. Źródłem pozyskiwania danych są: rejestracje, konkursy, loterie, ankiety czy formularze, gdzie przyszli klienci podawali swoje dane, jednocześnie wyrażając zgody na ich przetwarzanie.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i zapraszamy do owocnej współpracy.

 

kontakt