E-mail marketing - Masowa wysyłka maili - Mass mailing do firm

Kampanie e-mail

E-mail marketing, czyli popularny mailing to w dalszym ciągu najskuteczniejsza i jednocześnie najtańsza forma masowej komunikacji marketingowej realizowanej drogą internetową.

Dlatego też nie należy się dziwić, iż zaraz po kampaniach social media to właśnie mailing do firm lub konsumentów jest tak chętnie wybierany jako najskuteczniejszy element marketingu oraz promowania własnej marki.

element_03

67%

 

 

Dwie trzecie polskich firm działa w Internecie lub też posiada stronę internetową, gdzie między innymi publikuje własne oferty. Poza posiadaniem własnego unikalnego adresu, mają także adres e-mail oraz udostępniają dane kontaktowe, licząc na kolejne relacje biznesowo-partnerskie.

 93%

 

 

Przeszło 93% polskich internautów przyznaje, że są subskrybentami newsletterów, zaś do skrzynki co trzeciego internauty w ciągu tygodnia dociera przynajmniej 10 wiadomości e-mail zamówionych w wielu źródłach.
 

37%

 

37% odbiorców newsletterów twierdzi, iż zapisując się do subskrypcji komunikatów reklamowych, chcą na bieżąco mieć dostęp o aktualnych ofertach, promocjach i obniżkach.

 100%

 

Nasza firma gwarantuje aktualność danych zawartych w bazie danych na poziomie 100%. Gwarancja obejmuje dane adresowe, telefoniczne, faksowe oraz mailowe.

Masowy mailing i jego zalety:

Największą zaletą e-mail marketingu jest możliwość, relatywnie niskim nakładem finansowym, dotarcia do szerokiego grona odbiorców (firm lub osób prywatnych) w bardzo krótkim czasie. Przy okazji nadawca buduje pozytywną świadomość własnej marki oraz umocnienie się pozycji promowanego produktu na rynku. Oczywiście, aby takie działania były skuteczne, potrzebna jest obszerna baza maili. Kierując Państwa ofertę handlową do precyzyjnie określonej grupy docelowej osób prywatnych (bazy B2C) bądź odbiorców biznesowych (bazy B2B), mamy pewność że nasza kampania jest skierowana do właściwego targetu. Masowa wysyłka maili to doskonałe źródło pozyskiwania nowych klientów oraz budowania wartościowych relacji biznesowych.


Targetowanie i wysyłka mailingu:

Bazy mailowe, aby mogły gwarantować skuteczność, muszą być targetowane w odpowiedni sposób. Dlatego też mass mailing powinien cechować się ściśle sprecyzowaną grupą docelową. Nasza firma jest w wstanie precyzyjnie dobrać target odpowiednio dopasowany do potrzeb naszego klienta. Nasze wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii e-marketingowych, sprawia iż doskonale wiemy, jak powinien wyglądać mailing do firm.   

Decydując się na nasze bazy mailowe, zyskują Państwo możliwość targetowania sprofilowanej grupy docelowej poprzez wskazanie konkretnych parametrów takich jak:

 

  Bazy biznesowe (B2B)   Bazy konsumenckie (B2C)
 

Branża
Numer PKD
Nazwa firmy
Adres WWW
Email
Ulica
Numer
Kod pocztowy
Miejscowość
Województwo
Telefon
Fax
REGON
NIP
Data rozpoczęcia działalności
Zatrudnienie
Flota pojazdów
Obrót roczny w mln PLN
Dane osoby kontaktowej

 

 

 

  Imię i Nazwisko Adres zamieszkania
Miejscowość – wielkość
Kod
Powiat
Stare województwo
Nowe województwo
Wiek
Dzieci
Dzieci wiek
Mieszkanie czy dom?
Posiada czy wynajmuje
Telefon stacjonarny
Telefon komórkowy
Wykształcenie
Zarobki
Adres e-mail
Produkt finansowy
Stan posiadania
Auto marka
Auto rocznik
Operator GSM
Marka GSM
Działalność gosp. ?
Zainteresowania

Wybór partnera do realizacji kampanii E-mail Marketing

grafika_03

Istotną sprawą wpływającą na powodzenie przedsięwzięcia jest wybór partnera, który realizować będzie kampanie marketingowe. Ogromna baza maili to niejedyny czynnik gwarantujący powodzenie kampanii. Ważny jest także profesjonalizm, doświadczenie potwierdzone referencjami oraz umiejętność analitycznego podejścia indywidualnie do każdej kampanii.

Należy mieć na uwadze iż w dzisiejszych czasach nie jest problemem wysłać nawet sto tysięcy wiadomości email i więcej w eter. Sztuką natomiast jest ich skuteczne dostarczenie do ściśle określonych odbiorców na co składają się dwa główne parametry: Aktualna BAZA DANYCH oraz PROFESJONALNA INFRASTRUKTURA do wysyłki wiadomości EMAIL. TARGET MEDIA współpracuje z właścicielami najlepszych narzędzi do masowego email marketing, gwarantujących wysoką wydajność serwerów wysyłkowych (nawet kilka milionów wiadomości dziennie) oraz wysoki stopień dostarczalności wiadomości. Dzięki bezpośrednim umowom z firmami typu Google, Wp.pl, Onet.pl, yahoo itp. mamy pewność iż nasze wiadomości nigdy nie wpadną do SPAMu. Takie działania podnoszą znacznie skuteczność działań email marketingowych oraz powiększają zwrot z inwestycji (ROI).


Dostępne bazy:


 B2B

 

 

 

 

 

BAZY B2B (biznesowe) – w aktualnej ofercie email marketingu do firm posiadamy przeszło 2,4 miliona danych kontaktowych do przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie naszego kraju oraz ponad 8 mln danych kontaktowych do firm i instytucji zagranicznych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

 

 

 


  B2C

 

 

 

 

  BAZY B2C (konsumenckie) – wysyłka mailingu do osób prywatnych możliwa jest do przeszło 21 milionów aktualnych kont mailowych. Każdy rekord opisany jest wieloma parametrami dającymi możliwość precyzyjnego targetowania. Naturalnie wszystkie osoby których dane znajdują się w naszych bazach wyraziły wszelkie niezbędne zgody na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. Baza jest aktualizowana na bieżąco, co wpływa pozytywnie na skuteczność realizowanych kampanii. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

 


INFRASTRUKTURA: SKUTECZNY E-MAIL MARKETING

Podstawą skutecznego email marketingu jest posiadanie profesjonalnych narzędzi do skutecznej, masowej komunikacji, które oprócz bardzo dużej przepustowości łącz gwarantują nam bezpieczeństwo danych oraz zgodność realizowanych wysyłek z obowiązującym prawem. Zastosowanie profesjonalnej platformy mailingowej minimalizuje niemal do zera ryzyko iż kampanie zostaną zakwestionowane jako SPAM, gdyż przestrzegane są wszystkie zasady oraz wytyczne ustalone przez GIODO.

Profesjonalna masowa wysyłka maili i przygotowanie kampanii oraz użycie zaawansowanej infrastruktury komunikacyjnej drastycznie zwiększa dostarczalność wiadomości, a co za tym idzie, powiększa skuteczność oraz konwersję ROI. Wszystkie powyższe argumenty potwierdzają iż pośród bardzo wielu dostępnych kanałów komunikacji marketingowej, w dalszym ciągu Masowy mailing jest jednym z najskuteczniejszych.

Powierz swój project w ręce profesjonalistów. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.

 

Zapraszamy do kontaktu oraz owocnej współpracy.

 

kontakt